kodowanie i kasowanie błędów ABS mk60ec1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 1 6 D
    Rider
    • 2011
    • 547
    • Volkswagen

    DSR we wspomaganiu ustaw na 1, jeśli baj 15 masz na 62 ustawiony w kodowaniu.
    http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
    Trochę plików do VCDS, zapraszam

    Komentarz

    • jago7270
      Elegance
      • 2008
      • 815

      1 6 D, piotrek_gdy, miał ustawione w baj 15 na 42,dsr jest na 0,wyrzucało błąd o którym pisał,
      po zmianie kodowania na 62 w baj 15 i pozostawieniu w dsr na 0,błędy znikneły,
      pozostawić dsr na 0 czy ustawić na 1?
      Jacek

      Komentarz

      • 1 6 D
        Rider
        • 2011
        • 547
        • Volkswagen

        Jeśli wspomaganie przyjmuje wartość 2 to można w kodowaniu zostawić 42.

        Jeśli przyjmuje tylko 0 lub 1 to według opisów z RT, powinno być 1 we wspomaganiu i 62 w kodowaniu ABSu.
        http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
        Trochę plików do VCDS, zapraszam

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          1 6 D, przekładnia L
          DSR nie przyjmuje 2, tylko 0 albo 1
          jak mam na 0 to po zakodowaniu w ABS 15 z 42 na 62 to nie wyrzuca żadnego błędu- stąd moje pytanie czy zostawić 0 czy wyłączyć DSR
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • vowo
            Classic
            • 2012
            • 1

            Ja chciałbym podziękować za wątek, który pomógł mi ogarnąć temat Golfa V, który o moje zdziwienie był już wyposażony w pompę Mk60EC1 i po wymianie zegara wszystko się rozjechało oczywiście bez wcześniejszego spisania bo nikt sie nie spodziewał. Kilka prób skopiowania innych kodowań ze zmianą VIN spełzło na niczym, ale koniec końców jedno kodowanie weszło tylko był błąd złego kodowania.
            VCDS za dużo tu nie mówi, ale na szczęście zmieniłem tylko stronę kierowcy (bo tyle tam akurat było) i przestał się czepiać ) Nie wiem jak tam reszta zgodności, ale potem sobie przeglądnę to co tu jest już dopisane. Pozdrawiam!

            Komentarz

            • kowaltom99
              Rider
              • 2009
              • 743
              • Octavia II (1Z3)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              Zamieszczone przez vowo
              Ja chciałbym podziękować za wątek, który pomógł mi ogarnąć temat Golfa V, który o moje zdziwienie był już wyposażony w pompę Mk60EC1 i po wymianie zegara wszystko się rozjechało oczywiście bez wcześniejszego spisania bo nikt sie nie spodziewał. .......
              No niestety - to było do przewidzenia. Przy wymianie licznika i wprowadzeniu kodowania immo - sterownik pompy ABS się zeruje.

              Komentarz

              • OrsonTSI
                Rider
                • 2010
                • 716
                • Volkswagen
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                czy jest ktoś w Krakowie lub firma ktora moze pomóc z kodowaniem XDS ?
                OII 1,4 TSI Elegance

                KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                Komentarz

                • Deo
                  RS
                  • 2009
                  • 1729
                  • Volkswagen
                  • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                  OrsonTSI, możesz w poniedziałek wieczorem podjechać na Wieczystą to Ci zakoduję XDS (o ile pompa go obsługuje)
                  Pozdrawiam,
                  Grzesiek


                  Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                  Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                  Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 11007
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    Zamieszczone przez rrobert
                    był bład j500 jak ustawiłem w bajcie 15 bit 5 bład dał sie skasować
                    jestem po przekładce z MK70 na MK60EC1 w Golfie V - wszystko poszło ładnie,
                    natomiast pozostał ten błąd J500, przy maglownicy...144G, ale B15 b5 załatwił sprawę
                    może wpisać do excela, że jest to bit odpowiadający za komunikację ze starą maglownicą
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • spacewalker
                      Elegance
                      • 2012
                      • 943

                      Zamieszczone przez krzynol
                      Zamieszczone przez rrobert
                      był bład j500 jak ustawiłem w bajcie 15 bit 5 bład dał sie skasować
                      jestem po przekładce z MK70 na MK60EC1 w Golfie V - wszystko poszło ładnie,
                      natomiast pozostał ten błąd J500, przy maglownicy...144G, ale B15 b5 załatwił sprawę
                      może wpisać do excela, że jest to bit odpowiadający za komunikację ze starą maglownicą
                      czyli Hydrauliczna kontra Elektryczna ?

                      Komentarz

                      • 1 6 D
                        Rider
                        • 2011
                        • 547
                        • Volkswagen

                        Ten bit wyłącza funkcje DSR w ABSie, znika wtedy kanał adaptacji który jego dotyczy.
                        http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                        Trochę plików do VCDS, zapraszam

                        Komentarz

                        • krzynol
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 11007
                          • Superb II combi (3T5)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          Zamieszczone przez 1 6 D
                          Ten bit wyłącza funkcje DSR w ABSie, znika wtedy kanał adaptacji który jego dotyczy
                          tak jest, dotyczy to starszych maglownic i usuwa błąd braku komunikacji z J500

                          pochwaliłem się, że ładnie poszła przekładka....
                          ale podczas ustawiania nastaw podstawowych, przy kalibracji zaworów pompy, po odpowietrzaniu,
                          puściły redukcje mosiężne na pompie - płyn się wylał
                          dokręcałem dodtkowo 2 razy, aż się bałem że gwinty zerwę
                          w końcu się uszczelniło, ale dalej się zastanawiam, czy te redukcje to dobry pomysł
                          z podłączeń ori rurek bez redukcji nic nie ciekło
                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                          poprzednie modele:
                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                          Komentarz

                          • spacewalker
                            Elegance
                            • 2012
                            • 943

                            Zamieszczone przez krzynol
                            ........, czy te redukcje to dobry pomysł
                            z podłączeń ori rurek bez redukcji nic nie ciekło
                            Pół roku już jeżdze na redukcjach, sucho brak wycieków .

                            Komentarz

                            • 1 6 D
                              Rider
                              • 2011
                              • 547
                              • Volkswagen

                              Szukałem w tym wątku informacji bo dawno nie robiłem nic z tą pompą i przypomniałem sobie o pewnym bicie w kodowaniu, gdzie kolega mwsoft zauważył że po jego zaznaczeniu zmienia się komunikat z "ASR deactivated" na "ESP deactivated", jest to bajt 16 bit 3. Czy ktoś z licznikiem premium byłby w stanie sprawdzić czy ten bit poza komunikatem zmienia działanie ESP po jego wyłączeniu przyciskiem jakoś bardziej niż przy niezakodowanym bicie czy tylko opis?
                              http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                              Trochę plików do VCDS, zapraszam

                              Komentarz

                              • spacewalker
                                Elegance
                                • 2012
                                • 943

                                czyli chodzi Ci o przekodowanie ABS i sprawdzenie jaki komunikat się pojawia ?
                                Bez "zarzucenia auta" to nie o badasz zapewne czy jest OFF czy ON ESP

                                Komentarz

                                • 1 6 D
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 547
                                  • Volkswagen

                                  Właśnie o jazdę ze zmienionym kodowaniem mi chodziło, ja zmieniłem to u siebie ale teraz się do wyjazdu szykuje i nie mam kiedy pojeździć i sprawdzić czy ESP mniej reaguje w poślizgu jak mruga kontrolka na desce. Ja mam do tego stary czerwony licznik i tylko 1 kontrolka mruga bez komunikatu na MFA.

                                  EDIT:
                                  U siebie zmieniłem kodowanie z:
                                  743B40F5092300FE2E1202E4901E00423400
                                  na:
                                  743B40F5092300FE2E1202E4901E00423C00

                                  Jak sekundę teraz przytrzymam wciśnięty przycisk to mruga kontrolka i sam ASR wyłącza, jak przed zmianą kodowania.

                                  Jak dłużej to na stałe świeci nawet po puszczeniu, ale nie mogłem jeszcze przetestować czy odłącza ESP.

                                  Bez zmiany kodowania długie wciśnięcie powodowało błąd przycisku a teraz nie występuje.

                                  http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                                  Trochę plików do VCDS, zapraszam

                                  Komentarz

                                  • Wally
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 3790
                                    • Volkswagen

                                    Panowie,
                                    aby nie śmiecić po forum zapytam tutaj :
                                    na zdjęciu pompy ABS
                                    zdjęcie to nowa pompa a rysunek pompa, którą mam
                                    i tak:
                                    1.mam mały gwint a w nowej jest duży czyli potrzebna przejścióka z małego na duży gwint
                                    2. z dużego na mały
                                    3. z małego na duży
                                    4. jest ok :szeroki_usmiech

                                    czyli zapotrzebowanie moje to przejściówki :
                                    2 x z małego na duży gwint
                                    1 x z dużego na mały gwint

                                    potrzebuję konkretny namiar/link jakie przejściówki kupić i gdzie

                                    i czy wszystko będzie ok po "przepięciu" w te same miejsca (po zastosowaniu przejściówek) czy spowoduje to, że tak jak misiek będę się oglądał w TVNie :wink:

                                    z góry dziękuję za pomoc :szeroki_usmiech
                                    Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                                    => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                                    => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                                    => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                                    "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                                    Komentarz

                                    • krzynol
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 11007
                                      • Superb II combi (3T5)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      LWP132 - ŁĄCZNIK - REDUKCJA M10 X 1 (WEWNĘTRZNA) - M12 X 1 (WEWNĘTRZNA) najlepszy produkt na świecie. lacznik, łacznik, lącznik,
                                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                      poprzednie modele:
                                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                      Komentarz

                                      • Wally
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 3790
                                        • Volkswagen

                                        krzynol, +1 :kciukgora
                                        Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                                        => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                                        => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                                        => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                                        "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                                        Komentarz

                                        • swierg
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 3

                                          Witam,

                                          Temat ESP śledzę już od dłuższego czasu, ale teraz przyszedł moment, w którym konkretnie przygotowuję się do montażu ESP mk60ec1 w swoim Leonie MY2008 z ASR mk70. Maglownicę mam 1K1...144 M, więc odpowiednią.

                                          Do wymiany idą:
                                          1. Pompa/sterownik
                                          2. Uchwyt
                                          3. Wtyczka
                                          4. Piny i uszczelki
                                          5. Wszystkie 4 przewody hamulcowe.

                                          Pierwsze 3 pozycje zamówię używane w razem z pompą.

                                          Pytania mam odnośnie kolejnych pozycji:
                                          1. Czy wymienione numery przewodów hamulcowych są poprawne? Czy gwinty po stronie serwa będą pasowały?
                                          1K1 614 724 J
                                          1K1 614 723 H
                                          1K1 614 739 H
                                          1K1 614 740 H

                                          2. Jakie piny i uszczelki muszę kupić? W TYM poście są podane ilości przewodów o konkretnych przekrojach. Teraz pytanie czy podane piny są poprawne:
                                          Przewód 0.35 - pin N 103 357 06 lub kabelek 000 979 019
                                          Przewód 0.5-0.75 - pin N 103 358 07 lub kabelek 000 979 131
                                          Przewód 4.0 - pin N 906 966 03 lub kabelek 000 979 306 (te powinny być takie same jak we wtyczce z mk70).
                                          Kompletnie nie wiem jakie kupić uszczelki i zaślepki gniazd na kable?

                                          O czymś zapomniałem? Chciałbym mieć 100% pewności, że mam wszystkie części, żeby kompletną przekładkę wykonać w 1 dzień.

                                          Komentarz

                                          • Enriquez
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 7685
                                            • Superb III (3V3)

                                            A tutaj matuszka rossija pokazuje jak przekształcić sterownik pompy BE w BJ.

                                            Программа для создания кодировки для блока ABS/ESP — здесь. Недавно обратился ко мне товарищ, который прошил свой блок ABS в версию BJ и … ладно, всё по порядку. Прошивать блок пока не планировал, н…
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz

                                            • krzynol
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 11007
                                              • Superb II combi (3T5)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                              Zamieszczone przez swierg
                                              Kompletnie nie wiem jakie kupić uszczelki i zaślepki gniazd na kable?
                                              wydłubiesz ze starej wtyczki zaślepki gumowe, a w razie potrzeby szpileczka w ruch i zrobisz z nich uszczelki na przewody

                                              [ Dodano: Sro 17 Wrz, 14 08:52 ]
                                              Enriquez, flash plikiem .sgo widzę
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz

                                              • swierg
                                                Classic
                                                • 2010
                                                • 3

                                                Enriquez, dobra informacja z tym flashowaniem. Ciekawe czy tylko BE można tak przeprogramować czy np AT też da radę.

                                                krzynol, wolę nowe. A poza tym chciałbym mieć jakiś zapas w razie uszkodzenia pinu, uszczelk itd.

                                                To co, pomoże ktoś z numerami?

                                                Komentarz

                                                • krzynol
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 11007
                                                  • Superb II combi (3T5)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                  uszczelki i zaślepki gniazd pinów różnią się średnicą gniazda pinu i średnicą przewodu w uszczelce
                                                  są na 0,35 0,5 1,0 1,5 2,5 4,0 i do tego różnej wielkości średnica zew. , różne długości i kolor
                                                  więc jest ich kilkadziesiąt różnych numerów

                                                  [ Dodano: Sro 17 Wrz, 14 12:20 ]
                                                  Zamieszczone przez swierg
                                                  Przewód 0.35 - pin N 103 357 06 lub kabelek 000 979 019

                                                  Przewód 0.5-0.75 - pin N 103 358 07 lub kabelek 000 979 131

                                                  Przewód 4.0 - pin N 906 966 03 lub kabelek 000 979 306 (te powinny być takie same jak we wtyczce z mk70).
                                                  to jest średnica zacisku kablowego pinu, a jest jeszcze wielkość/szerokość pinu...
                                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                  poprzednie modele:
                                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                  Komentarz

                                                  • Deo
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 1729
                                                    • Volkswagen
                                                    • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                                                    Enriquez, dzięki za sznureczek
                                                    Pozdrawiam,
                                                    Grzesiek


                                                    Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
                                                    Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


                                                    Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...